Christelijke e-boeken
Over ons

Boeken Recensies

" HOE U GEGARANDEERD DE HEILIGE GEEST KUNT ONTVANGEN"
Marija Marinceska 2009-11-22     Bekeken : 1379     Geraakt : 331
Hoe U gegarandeerd de Heilige Geest kunt ontvangen

Alleen God is goed en rechtvaardig=Heilig en zijn Geest is de Heilige Geest. Dus iemand die de Heilige Geest bezit is heilig ( goed en rechtvaardig). Wie de Heilige Geest bezit kan ook door handen oplegging deze ook doorgeven aan anderen.
Als iemand zegt dat hij/zij gelovig is en zonden heeft , deze persoon bezit de Heilige Geest niet maar een andere geest. Hij/zij is geen kind van God.
Toen ik de eerste keer deze boek downloadde en las ik werd echt boos. Deze boek ging op alles tegen wat ik al wist van de Heilige Geest en de doping er mee ( vooral de klankentaal , tongen taal). Ik sloot het boek af en ging verder met mijn leventje, maar alles wat ik gelezen had bleef maar ronddraaien in mijn hoofd. Ik opende de boek alsmaar uit koppigheid en las het verder. Ik zakte steeds verder weg. Ik begon sterk te twijfelen of deze boek nu werkelijk goed was. Uit koppigheid ging ik doorlezen. Ik las een aparte zin in die luidt zo: Wat is het nut van het bidden of spreken in tongen taal als je niets van begrijpt. Ja, dat klopt, geen nut. Zo (dankzij deze boek) stelde ik vast dat de tongen taal werkelijk verzinsel van mensen is. Ik ben in de Bijbel nergens tegen gekomen( gelezen) dat de Apostelen spraken in talen dat niemand kon begrijpen. Mensen die geloven alleen in het bloed en de herrijzenis van Jezus Christus, hebben Christus hellemaal niet. Deze mensen denken dat ze gered zijn maar de Waarheid zegt iets anders: 1 Johannes 5: 6-9: Hij, Jezus Christus, is gekomen door het water en het bloed – niet allen door het water , maar door het water en het bloed. En de Geest getuigt er van, omdat de Geest is waarheid is. Er zijn dus drie getuigen in hemel : de Vader, het Woord en de heilige Geest; en deze drie zijn één. En er zijn drie getuigen op de aard: de Geest, het water en het bloed; en deze drie zijn één. Wie deze getuigen heeft en weet wat de juiste betekenis hiervan is , die bezit de heilige Geest.
Heeft u deze getuigenis in u hart?
Als u twijfelt zoals ik deed, of u snap niet waar ik het over heb dan leest u dit boek zelf en ik ben er van zeker dat u de juiste Geest zult gaan bezitten.
God zegen en vrede met u allen.