Search

Boek Recensies

Mensen die onze boeken hebben gelezen stuurden ons de volgende beoordelingen. Het is onze hoop dat door hen, u allen de genade van God met elkaar zult delen dat ons in staat stelt wedergeboren te worden uit het water en de Geest. U bericht wordt pas zichtbaar nadat wij het hebben goedgekeurd.

Plaats een Bericht
Totaal 4
  • Nummer 4

Ik wist wat het betekende om werkelijk wedergeboren te worden uit het water en de Geest.

Ik was al vele jaren christen voordat ik de geschriften van ds. Paul C Jong ontmoette. Mijn grootste probleem was altijd mijn voortdurende zondigen. Hoewel ik wist dat het verkeerd was, kon ik mezelf niet helpen. Ik wist ook dat het niet de beste keuze was om te moeten blijven vragen om vergeving. Al die Bijbelverzen en citaten, studies en instructies van pastors over hoe je gered kunt worden, sloegen nergens op. Waarom liep ik nog steeds vol schuldgevoelens en schaamte rond, terwijl mij werd verteld dat mijn zonden mij vergeven waren en dat God een plan voor mijn leven had? Op een dag, vele jaren geleden, was ik op internet aan het surfen en kwam ik een advertentie tegen voor een gratis boek met de titel: Ben je werkelijk wedergeboren uit water en de geest door ds. Paul C Jong. Ik heb snel het boek bekeken en rondgekeken op de website van New Life Mission, het duurde niet lang voordat ik een bestelling voor dit boek plaatste. Na ongeveer een week arriveerde het boek, ik legde het opzij en vergat het een tijdje. Terwijl ik mijn Bijbel las in het boek Johannes, sprong hoofdstuk 3:3,5 naar mij toe. De gesproken woorden van Jezus zelf vertelden mij dat tenzij ik wedergeboren werd uit het water en de Geest, ik het Koninkrijk van God niet kon zien of binnengaan. Hierop herinnerde ik mij plotseling het Boek en besloot dat het tijd was om het te gaan lezen. Ik was nog niet eens halverwege het eerste hoofdstuk toen mijn ogen voor het eerst open gingen. Ik kon het boek niet wegleggen en heb het in één keer van kaft tot kaft uitgelezen. Tegen de tijd dat ik het Boek had gelezen, wist ik dat ik eindelijk de Waarheid had ontdekt. Toen Johannes Jezus doopte in de Jordaan door zijn handen op het hoofd van Jezus te leggen, werden al mijn zonden uit het verleden, het heden en de toekomst op Jezus overgedragen en Jezus betaalde voor eens en voor altijd de prijs voor al mijn zonden met Zijn kostbare Bloed aan het Kruis . Ik wist wat het betekende om werkelijk wedergeboren te worden uit het water en de Geest. Eindelijk was ik vrij. Dank u Heer voor het openbaren van deze waarheid aan ds. Paul C Jong Jim Montgomerie, Nederland

• Jim Montgomerie
    • Netherlands
    • 06/16/202427
  • Nummer 3

ik deel mijn boeken met anderen

Hallo Pastor Jim,ik heb die boeken gelezen en ze zijn heel mooie en heeft mij ook geraakt en hebt dan met mijn vriendin hierover gepraat.ben echt blij dat ik deze boeken nou hebt.

• Eleonore
    • 05/01/2021109
  • Nummer 2

Mijn Getuigenis

Voor ik ondekte het Evangelie van het water en de Geest mijn leven was een echte puinhoop zo erg zelfs dat ik in een depressie belandde door de zonde in mijn hart. Ik was op zoek naar iets maar kon het niet vinden, toen heb ik mijn hart echt uitgestort bij de Heer en iets laters kwamen de boeken van Paul c. Jong in mijn huis terecht. Ik dacht bij mezelf dit is misschien wel het laatste dat ik kan doen, namelijk deze boeken eens lezen. Op het moment dat ik deze boeken las ik was overtuigd dat dit het was wat ik zocht. Nooit had ik gehoord of gelezen over het doopsel van Jezus door Johannes de Doper in de Jordaan. Meteen accepteerde en geloofde ik dit, dat door het doopsel dat Jezus ontving van Johannes de Doper in de Jordaan alle zonde der wereld, dus ook mijn zonde op zich nam. En dat door dit te doen hij de gerechtigheid van God heeft vervuld samen met Johannes de Doper. Na Zijn doopsel Jezus ging naar het kruis om deze zonde die Hij door Zijn doopsel heeft ontvangen te veroordelen door Zijn bloed aan het kruis en Zijn leven te geven voor alle zondaars. Hij is opgestaan uit de dood en teruggekeerd naar de Vader in de hemel. Doordat ik dit ging geloven mijn hart nu is zondeloos en hebt ontvangen Gods Heilige Geest die leert me de waarheid van Zijn geschreven woord. Hij helpt me zelfs op dit moment om mijn getuigenis te vertellen dat Jezus alle zonde reeds heeft weggenomen door ZIJN DOOPSEL en Zijn bloed vergoot aan het kruis.Nu mijn hart is zondeloos. Nu is er rust en vrede in mijn hart door het geloof in het ware Evangelie van het water en de Geest. Moge de gerechtigheid en genade en liefde van God zijn met u allen.   Gods zegen,   Amen.

• David
    • 05/01/2021108
  • Nummer 1

exegesis on the book of romans (1)

dit is de beste boek voor een vers bij vers verklaring van elke text uit het boek romeinen. ik ben pas bij chapter 1 en nu al heb ik zeer zeer veel bijgeleerd. er is zoveel informatie en diepgang in elke vers dat ik schriften vol zou kunnen schrijven. ik verheug me er elke dag weer op om dieper en dieper in het bijbelboek romeinen te gaan. zal zeker nog een paar jaar duren voordat ik klaar ben met de studie over het bijbelboek romeinen. ik raad deze boek over romeinen iedereen aan en lees het samen met de bijbel. bid van tevoren alvorens je gaat studeren en pak een schrift erbij want elke text geeft je zeer veel diepgang.   ik wens alle broeders en zusters in christus een warme groet toe. en ik hou van jullie

• marvin dielingen
    • 05/01/2021100